Φωτιάδης Θωμάς

ΒΑΘΜΙΔΑ:Καθηγητής
ΤΟΜΕΑΣ:Συστημάτων Διοίκησης
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ:Μάρκετινγκ
ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ:Μάρκετινγκ
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ:Link
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:Βασ. Σοφίας 12, Κτίριο Ι, Γραφείο 102
EMAIL:tfotiadi@pme.duth.gr
ΤΗΛΕΦΩΝΟ:25410 – 79422

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

Μάρκετινγκ, Διεθνές Μάρκετινγκ, Μάρκετινγκ Υ/Τ – Καινοτομίας, Βιομηχανικό Μάρκετινγκ, Στρατηγικό Μάρκετινγκ, Μάρκετινγκ και Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας.

ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

  • Μάρκετινγκ
  • Βιομηχανικό και Τεχνολογικό Μάρκετινγκ
  • Έρευνα Αγοράς
  • Στρατηγικό Μάρκετινγκ

ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

  • Μάρκετινγκ Καινοτομίας και Υψηλής Τεχνολογίας
  • Σχεδιασμός, Μάρκετινγκ και Διοίκηση Υπηρεσιών

ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Ο Θωμάς Α. Φωτιάδης είναι Καθηγητής Μάρκετινγκ, Διευθυντής του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ και Αντιπρόεδρος του Τμήματος Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης της Πολυτεχνικής Σχολής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης. Είναι μέλος της επιτροπής συντονισμού του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο “Master in Innovation, Technology and Business Management”, το οποίο προσφέρεται από το Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης.
Είναι ο Συντονιστής και συνεργαζόμενο εκπαιδευτικό και διδακτικό προσωπικό (ΣΕΠ) του Προγράμματος MBA του Ανοιχτού Πανεπιστημίου Κύπρου (ΑΠΚ),όπως επίσης και του Προγράμματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ). Διαθέτει μεταδιδακτορικό τίτλο (Post. Doc.) με τίτλο “Modern Advanced Statistical Methods for the Science of Marketing”, και διδακτορικό στο Μάρκετινγκ (Υψηλής Τεχνολογίας). Επιπλέον, διαθέτει μεταπτυχιακό τίτλο στη “Διοίκηση Επιχειρήσεων” και στην “Πληροφορική και Διοίκηση”, ενώ έχει ολοκληρώσει με επιτυχία αρκετές ενότητες (ΕΑΠ) και εκπαιδευτικά σεμινάρια (ΕΑΠ και ΑΠΚΥ) στην εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση. Το πρώτο του πτυχίο είναι στις Οικονομικές Επιστήμες. Έχει περισσότερα από 23 χρόνια διδακτικής εμπειρίας (πάνω από 18.000 ώρες διδασκαλίας) τόσο σε προπτυχιακό όσο και σε μεταπτυχιακό επίπεδο, σε αρκετά ελληνικά και διεθνή πανεπιστήμια και ανώτατα τεχνολογικά ιδρύματα.
Το επιστημονικό του έργο έχει δημοσιευτεί σε έγκριτα διεθνή επιστημονικά περιοδικά, συμπεριλαμβανομένων των Journal of Industrial Marketing Management, Journal of World Business, Journal of Tourism Management, Journal of International Marketing, Journal of International Business Review, Psychology and Marketing Journal, Journal of International Marketing Review, Journal of Applied Business Research, Foods, Logistics, British Food Journal, Sustainability κ.ά.
Έχει συγγράψει και δημοσιεύσει περισσότερες από 120 επιστημονικές εργασίες, μεταξύ των οποίων άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά και διεθνή συνέδρια, κεφάλαια σε βιβλία, και επιστημονικά συγγράμματα, και μία μονογραφία με τίτλο “Strategic Marketing for High Technology Products: An Integrated Approach”, (Routledge Publishing House, 2018).
Μεταξύ των επιστημονικών του συγγραμμάτων, περιλαμβάνονται τα “Marketing of High-Technology and Industrial Products” (Broken Hill Publishers, 2019) “Marketing and Supply Chain Management: A Systemic Approach” (Routledge Publishing House, 2017), “The Customer Value Chain: Integrating Marketing and Supply Chain Management” (Routledge Publishing House, 2021), “Industrial Marketing”, (SAGE Publishing, 2023), and has edited and co-authored, in the Greek language, “Marketing” (Grewal, D., Levy, M., Leonidou, L., and Fotiadis, T., Marketing (2022). 1st Greek edition, Kritiki Publishing), and “Marketing in the Public Sector: A Roadmap for Improved Performance” (Ph. Kotler, N. Lee, and Fotiadis Th., Marketing in the Public Sector: A Roadmap for Improved Performance. 1st Greek edition, 2023, Broken Hill Publishers). Επιπλέον, έχει επιληφθεί την επιστημονική επιμέλεια των εκδόσεων στην ελληνική των συγγραμμάτων “International Marketing” (Ph. Cateora, R.B. Money, M.C. Gilly, and Graham L.J., (2022, 1st Greek Edition), “Marketing: Concepts and Strategies” (Sally Dibb, Lyndon Simkin, William.M Pride, and Ferell O.C., 2021, 1st Greek edition, Broken Hill Publishers), και “Introduction to Statistical Investigations” (Nathan L. Tintle, Beth L. Chance, George W. Cobb, Alan J. Rossman, Soma Roy, Todd M. Swanson, and Jill L. VanderStoep, 2021, 1st Greek edition, Gutenberg).
Έχει συνεισφέρει στην ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για την εξ’ αποστάσεως μάθηση στα κρατικά ανοικτά πανεπιστήμια της Κύπρου και της Ελλάδος (Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Κύπρου και Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο).

.

.

Μετάβαση στο περιεχόμενο